Priča se odnosi na molbu koju je netko podnio NHTSA-i u vezi s incidentima “iznenadnih nenamjeravanih ubrzavanja” (SUA) na Teslinim vozilima. Dolazim do SUA-e za trenutak, također do Teslinog hardvera i softvera, ali prvo se moram pozabaviti dvije stvari. Jedan je osoba koja je podnijela peticiju, a drugi je povijest na ovu temu koja se odnosi ne samo na Teslu i već i na širu autoindustriju.

Tesla “short seller” unosi negativnu peticiju na Teslu i promovira je u medije kako bi dobio okladu da će cijena dionice pasti.

Prije svega, čini se da je ovu priču izvorno pokrivao CNBC (koji ima povijest negativnog Teslinog pokrivanja ), a taj članak spominje da je osoba koja je stvorila peticiju je Tesla “short seller” [TSLA] . To je osoba koja se financijski kladi da će cijena dionica pasti. Koliko sam svjestan problema, ne postoji zakon koji sprječava kratke prodavače da guraju negativne razgovore o tvrtkama koje skidaju. Međutim, poznat je problem toga što se događa .

Taj Teslin “short seller” , Brian Sparks, navodno, ni sam nije vlasnik Tesle. Unatoč tome, on je prikupio potraživanja SUA u Teslinim vozilima i podnio ih u molbi NHTSA (Nacionalnoj upravi za sigurnost cestovnog prometa). To je nešto što svako može učiniti da zatraži da se stvar ispita. Ostavit ću vas da pokušate utvrditi zašto bi takva osoba to učinila kad nije vlasnica dotičnog vozila, ali skrati dionice tvrtke.

CNBC je napomenuo da su od „127 prigovora“ uključene u peticiju, neke „podnijeli Tesli vlasnici“, a neki su na neki način podneseni „u njihovo ime“. Nejasno je u čemu je bila razlika između tih različitih metoda (126 : 1 ili 1: 126 su obje mogućnosti, kao i sve između njih). Ako bih htio pokušati razmaziti Teslu (ili bilo kojeg drugog proizvođača automobila) putem NHTSA “istrage” forsirane peticijom, mislim da ne bi bilo previše teško pretraživati ​​internetske tragove radi neispravnih tvrdnji da Tesla (ili drugo vozilo) ubrzao „samostalno“. Nije rijetkost da ljudi pritisnu gas, kada su zapravo htjeli pritisnuti kočnicu. Također nije rijetkost da ljudi ne žele priznati da su sjebali i uzrokovali nesreću. Nadalje, ako uništite automobil u vrijednosti od 40 000 do 140 000 dolara, postoji dobra šansa da želite naći način da osiguranje pokrijete štetu bez da vas kazni za grešku vozača i da supruga ne pomisli da ste kreten koji ne može imati lijepe  stvari i čuvati ih. “Auto je to učinio sam! Kunem se!”

Trenutno imamo četiri neodgovorena pitanja: 1) Zašto vlasnik koji nije vlasnik Tesla vozila prikuplja zahtjeve SUA-e u vezi s Teslinim vozilima i pakira ih u peticiju za NHTSA? 2) Odakle su zapravo potraživanja? 3) Zašto Brian Sparks radi kao “Short seller” TSLA? 4) Kada je počeo raditi kao “Short seller” TSLA?

Pretpostavljam da bismo mogli upitati : Zašto  Sparks očekuje negativne naslove o NHTSA istrazi i “potencijalnim opozivima” od ukupno ~ 500 000 Tesla vozila i što će učiniti na cijenu dionica?

Ok, svi znamo odgovor na onaj.

Povijest iznenadnog nenamjeranog ubrzavanja?

Prije svega, što uopće govori o SUA-i?

Pa, pojam je u osnovi skovan 1980-ih , a problem je nastao još u pedesetim godinama ili ranije. (Najvjerojatnije, problem potiče od prvog vozila s papučicom gasa.) Koliko sam shvatio, od tada, pa sve do danas, velika većina SUA tvrdnji dolazi od ljudi koji su, kasnije utvrđeno, slučajno zakoračili na papučica za gas.

Zabrinutost se povećala iz pepela od 2000. do 2010. u pogledu vozila Toyota i Lexus. Početne istrage nisu mogle zaključiti da je Toyota / Lexus kriva za nesreće. Međutim, u kasnijim godinama otkriveno je da bi zadiranje ukrasa u Toyota Sienna 2004. moglo spriječiti da se papučica gasa u potpunosti vrati u početni položaj, a potom je kasnije utvrđeno da podne prostirke s lošim poravnanjem mogu gurnuti papučicu gasa dolje. “U ožujku 2014. Ministarstvo pravosuđa donijelo je 1,2 milijarde dolara novčanih kazni protiv Toyote u dogovoru s odgodom tužbe.”

Sada moramo razmotriti dva pitanja: Taj je slučaj zasigurno dao neopravdano povjerenje ljudima koji voze sve različite marke vozila koji su i sami napravili pogrešku vozača, ali mislili su da vozilo radi (ili da želi okriviti vozilo). Problem vozača koji ponekad slučajno stanu na gas, umjesto kočnice, problem je koji nije nestao i vjerojatno nikada ne bi mogao nestati dok su ljudi odgovorni za vožnju. To se događa – i još više, ako vaše kognitivne sposobnosti nisu najbolje vidljive ili na neki način odvraćate pažnju, faktori koji bi također mogli olakšati zaključak da je vozilo krivo, a ne vi.

Kad je riječ o Tesli, čini se da su Teslini vozači koji su pravili poštene pogreške, kao i ljudi koji žele vidjeti kako Tesla (ili barem TSLA) propadaju, godinama napredovali za Teslom. Evo Teslinog odgovora za 2018. o tom pitanju:

„Proučavamo dijagnostičke zapisnike vozila u svakoj nezgodi u kojoj vozač tvrdi da je njihov automobil„ iznenada “i„ neočekivano “ubrzan, a u svakom slučaju dijagnostički zapisi vozila potvrđuju da je vozilo radilo kako je zamišljeno. Nesreće koje uključuju “pogrešnu primjenu pedale” u kojima vozač greškom pritisne papučicu gasa događaju se u svim vrstama vozila, ne samo u Teslasu. Papučice gasa u Teslinim vozilima imaju dva suvišna senzora koji nam jasno pokazuju kada je papučica fizički pritisnuta, poput vozačevog stopala. “

Drugim riječima: Vozači su napravili pogreške, a mi imamo potvrde .

U stvari, bilo je nekoliko istraga NHTSA-ovih nenamjeravanih ubrzavanja koje su pokrivale ovo razdoblje proizvodnje Tesle, a sve je to otkrilo da je vozač pogrešno primjenjivao pedale, a ne stvarni SUA uzrokovan od samog automobila.

Ako ne postoji suprotan zaključak iz legitimnog izvora da su Tesla vozila kriva u bilo kojim takvim slučajevima, čini se da je u ovom trenutku zaista jedino logično pretpostaviti nevinost i priznati da ljudi čine pogreške. Kao što je Tesla napomenuo, ova se pogreška vozača pojavljuje u svim vrstama vozila i postoji već desetljećima.

Tehničke stvari

Dugogodišnji Teslin entuzijast koji je vlasništvo Teslinih vozila još od Roadster-ovih dana i moderator na najpopularnijem Teslinom forumu, Bonnie Norman, odlučio je u ožujku prošle godine (kada se i to očito vodilo kao polemika) ići na vrh tehnički izvor da saznate više o tom pitanju. Njezin je izvor poznati haker iz Tesline zajednice koji je jednom kimnuo glavnom direktoru Elonu Musku u vezi s njegovim hakerskim vještinama i koji je više puta probijao vijesti o Tesli nakon što je zavirio u šifru vozila i zaronio duboko u Teslin hardver ( poput Teslinih baterija). Zna se da je i kritičan i čestit, ovisno o temi, a smatrao bih ga vrlo objektivnim i nepristranim.

Ovaj izvor, Jason Hughes, istražio je prethodne tvrdnje o SUA-i u Teslinim vozilima i za svaki slučaj otkrio je da je vozač u zabludi pritisnuo gas umjesto kočnicu, a ne vozilo.

Pogledajte druge tweetove korisnika/ce Bonnie Norman

Nadalje, ponudio je da zaradi 500 dolara ako bilo tko može dokazati SUA u Tesli. Do ovog foruma je imao 17 naprema 17 u takvim okladama i nije izgubio ni trunku.

Također je napisao: „Izjava o odricanju odgovornosti – Ne možete osvojiti ovu okladu. Do sada sam 17 za 17 na izvlačenjem dnevnika povezanih s tvrdnjama Tesla SUA (najviše za kontakte osiguravajućeg društva). “Kako se ispostavilo, vlasnici Tesle mogu zapravo izvući zapisnike podataka iz svojih automobila . Ti zapisnici pokazuju je li netko pritisnuo papučicu papučice za gas (npr. Nogom) ili samo vozilo koje je odlučilo da je vrijeme za ubrzanje (kao što se događa na Autopilotu).

U ovom članku foruma ima još mnogo toga, i namjeravam to dalje proći, no čini se da su temeljni zaključci već očigledni:

  • Nitko nije dokazao SUA u Teslinom vozilu što je dovelo do nesreće.
  • Mnogi su pretpostavili da su u Tesli doživjeli SUA, ali ispostavilo se da je to vozačka greška.
  • Mnogi su pretpostavili da su iskusili SUA u vozilima koja nisu Tesla, ali pokazalo se da je to bila pogreška vozača.
  • Toyota / Lexus je jednom imao problem s oblogama / podnim oblogama koji su uzrokovali SUA, ali čini se da ovdje nije problem, a čini se da je vrlo malo vjerojatno da će neki drugi proizvođač automobila naići na taj problem nakon što je vidio Toyotinu kaznenu kaznu u iznosu od 1,2 milijarde dolara u vezi s tim izdanjem. (Također kao osobni vlasnik Teslinog modela 3 *, primijetit ću da podovi ugrađeni u industriji nisu pomični. Ne mogu kliznuti preko papučice gasa koliko vidim.)

Posljednji skup zaključaka za koji mislim da se ponavlja svake godine: osoba koja je podnijese peticiju NHTSA-i i s kojom je CNBC intervjuirao je većinom Teslin TSLA short seller. U vrijeme kad su vijesti prodirale, kladio se da će cijena dionica pasti.

https://cleantechnica.com/2020/01/19/that-nhtsa-tesla-sudden-unintended-acceleration-petition-created-by-a-tsla-short-seller-who-doesnt-own-a-tesla/

Leave a Reply