Garancija:

Često postavljano pitanje zaslužuje zaglavlje. Garancija koju Tesla pruža je nešto što rijetko gdje doživite kao ponovljenu uslugu i pažnju, nemorate moliti za vašu garanciju jer je kod Tesle bezuslovna. Garancija na bateriju i elektro motor je jednostavna, nazovete support i prijavite problem, dobijete termin u Graz Austrija (Uskoro Zagreb). U Graz-u dobijete zamjensku (Loaner) Teslu dok je vaš na servisu i problem je riješen isti dan ili kroz par dana. U Hrvatskoj će od lipnja biti pokretni oficijalni Tesla Servis (Ranger) sa dolaskom na adresu dok će oficijalno “Service Centar” biti do kraja 2021 godine.
Za sve ostale probleme na Tesli van garancije imate TMCC neoficijalni EV servis u Buzinu, Mala mlaka kod Doktora Nere.

Vozila do 2020

  • 8 Godine na Baterije i Motor i neograničen broj kilometara
  • 4 Godine ili 80000km na kompletno vozilo

Nova vozila od 2020

  • 8 godina na bateriju i motor, ili 180000 km
  • 4 godine ili 80000km na kompletno vozilo

Kupnja rabljenog
-rentabilnije i jeftinije
-kupnja je brža
-punuda je slaba i brzo se prodaju dok se odlučite
-uz nepažnju kupite problem (USA Model recimo ili deaktiviran supercharger)
-garancija na motor i bateriju na neograničen broj km

Kupnja novog
-čekanje
-uskladiti sa subvencijama isporukom plaćanjem itd
-prvi ste vlasnik
-garancija

Financiranje
-Leasing
-Nenamjenski kredit

Kupnja rabljenog Tesla vozila

Prije svega potrebno je da otvorite “TESLA Account” na linku OVDJE

E-mail i broj telefona koji registrirate  su ujedno i jedini oblik kontakta sa podrškom. Ako ih kontaktirate sa nekog drugog email-a ili broja telefona koji nije u vašem account-u, nećete dobiti odgovor.

Kako kupiti rabljeno vozilo uz pomoć Tesla Motors Club Croatia.

Koraci
1(najbitniji): Nađete vozilo po vasim kriterijima(boja, stanje, km…), najbolje da se kupi već registrirana na području HR, ako nema to sto vas zanima onda vani u NL, DE, OST, LUX, BE… itd. Izbjegavati punude iz Bugarske, Rumunije, Poljske, Slovačke, Litve, Latvije, Estonije jer su tržišta preplavljeno sa USA modelima koji su deaktvirani za korištenje Supercharger mreže i koje mi ne podržavamo. Vozilo provjeriti u Tesli u Avenue Mall sa brojem šasije da vidite da nije kojim slučajem “Unsupported ili Blacklisted”. Ako niste u mogućnosti to provjeriti na taj način, provjerite je li na zaslonu piše 3G ili LTE (spojen na net) i odete probati najbliži Supercharger da utvrdite da puni. Ako puni znači da je u Teslinom sistemu i odobren za korištenje punjenja. Izbjegavati također AUTOSCOUT (20% je lažnih oglasa Nigerijskih prinčeva) i najjeftinije ponude koje su sumnjive. Od nekog pregleda i inspekcije vozila na daljinu možemo samo nagađati ali s obzirom da ima garanciju 8 godina na motor, bateriju i MCU zaslon, ne postoji trošak koji će vas “izuti” par tisuća €. Eventualno se može desiti da jedna faza na 11kw chargeru ne radi ali i dalje puni doma na AC utičnicu (1 ili 3 faze). Može se desiti da je ovjes u nešto potrošenijem stanju, to maksimalno u najgorem slučaju može da vas izađe do 2000€ i mirni ste 200000km.

2: Rezervirajte vozilo koje vas zanima, ozbiljnije firme rezervaciju naplaćuju 1000€ i predračun šalju na email. Uslovi su da je vozilo ispravno, i da je EU model (zbog homologacije) i TYPE2 port za punjenje (USA MODELI se ne mogu puniti na EU superchargerima)

3: Ukoliko kupujete od privatne osobe, osoba vam ne moze izdati račun sto znači morate sklopiti ugovor o kupopoprodaji (napomena: nemate brige za 5% poreza na prijepis jer su EV oslobođeni svih plaćanja, ne morate tražiti posrednika da vam izda račun). Ukoliko kupujete od firme, moraju vam izdati račun sa uključenim PDV na računu. Ako je vlasništvo vozila bilo privatno i firma radi samo preprodaju onda na računu mora biti i označen paragraf 25 da je PDV plaćen i nije tražen povrat.

4: Ukoliko je auto u NL, probne tablice koštaju 100eura na 15 dana, i svi papiri su gotovi kroz 5 minuta i možete doma odmah nakon isplate. Većina autosalona rade TUV i tablice/osiguranje.

5a: Nakon dolaska u HR, sa ugovorom, papirima od vozila odlazite na lokalnu carinu da platite trošarinu za gospodarenje otpadom. Za Teslu Model S je oko 1200 KN. Ne morate ići sa Teslom za plaćanje 1200kn, dovoljni su ugovor/račun i dokumenti. Znači ne ulazite na u Carinu sa vozilom u “Žicu”.

5b: Sledeći korak je posjetiti Tehnički pregled i predajete zahtjev za dodatnu tehničku specifikaciju vozila ukoliko nemate COC (Certifikat o sukladnosti). Ukoliko uz vozilo imate COC, onda prelazite na sledeći korak Homologacije
Tehnicka specifikacija vozila traje 24sata, košta 399kn. Na e-mail dobit ćete potvrdu kad je gotovo.
Homologacija je 600Kn.
Slika se vozilo i broj sasije
(Model S ispod brisaca, lcd i na vozacevim vratima, suvozačev prag ispod plastike morate je demontirati, Model S prije 2017 ima ispod plastike pod vjetrobranom na ojačanju između amortizera)
(Model 3 Ispod brisača, lcd zaslon, vozačeva vrata, putnički desni B pilar ispod plastike ili kod nekih je C pilar desni)

6. Sa Računom, COC-om , Homologacijom, Osobnom, Papirima od vozila riješiti prvi tehnički pregled.

7. Polica osiguranja – najbolje da angažirate brokera ili koristite LAQO.
Polica u EH je 730kn bez pdv sa mojim bonusom (naprotiv EH ne dopusta izradu police ispod iznosa od 750KN bez PDV)
Cijela polica sa zaštitom bonusa i osiguranjem stakala bila je 1345KN.

8: Prvi tehnički pregled košta sveukupno 400+222kn sa novom prometnom i tablicama.
Sveukupno zadnji korak sa TP traje oko sat vremena i spremni ste sa vašim novim tablicama za prvu turneju.

1000kn Hom + COC
620kn TP
1350kn Polica

Ukupan trošak dovoza i registracije Tesla S 85 je izašla 2970kn
Trošarine na vozila sa 0 CO2 nema.

Upozorenja:
1. Vozilo na kojem je naplaćena totalna šteta, broj šasije je odjavljen iz Tesla baze. Popravka, kupnja dijelova, supercharger više nisu mogući. Auto je samo za dijelove.
2. Ukoliko idete gore privatno kupiti vozilo od pravnog lica, “Kroatistan” ima zakon da medjunarodna uplata u jednom danu ne smije preći preko 10000 eura. (sa privatnog na poslovni račun, jedino ako se nije promjenilo od 2019)
3. Isključite remote access u vozilu dok ne prenesete vlasništvo vozila na www.tesla.com “Account” na svoje ime, postoji mogućnost da predhodni vlasnik ima još aktivnu aplikaciju za pristup vozilu. (e-mail za prijenos vlasništva u Tesli poznat redakciji, korisnicima foruma na upit)
5. Sva vozila imaju garanciju na bateriju i pogon ukoliko prethodni vlasnik nije manipulirao upravljackim “software” ili ako je vozilo bilo u sudaru 3. kategorije (ispaljeni svi Airbag) a nije popravljeno u ovlaštenom servisu, u tom slučaju garancija ne važi.

Kupnja novog Tesla vozila.

Ukoliko nemate account registrirajte se na link OVDJE

Kupnja je moguća:
-Online www.tesla.com/hr_hr (https://www.youtube.com/watch?v=FIGzW51IWb8&t=83s)
-Offline (posjetom Tesla Store ili pop-up Store)

Kod online kupnje možete pratiti youtube upustvo.
Kod offline kupnje razgovarate i informirate se direktno sa prodajnim predstavnikom.

Nakon što izaberete vozilo, boju i konfiguraciju, plaćate rezervaciju 100€ ili 1000€ ovisno o modelu i čekate datum isporuke.

Financiranje Tesla vozila (rabljeno i novo)

Neke lizing kuće kao uvjet traže da vozilo ima zastupnika i ovlašteni servis (ERSTE)
Lista lizing firmi koje dopuštaju financiranje:
1. PBZ Leasing
2. OTP uz 40% učešća (preporuka)
3. BKS Leasing (preporuka)
4. Euroleasing (preporuka)


Na vama je da si nađete najbolju ponudu uz najbolju kamatu.

Povezivanje vozila sa vašim tesla računom

Upustvo je isključivo youtube link : https://www.youtube.com/watch?v=Vutz_WdwNfI&t=51s
Kod slanja emaila, kad ga jednom pošaljete nakon toga čekate odgovor. Ne šaljite novi email, jer time se automatski šaljete na kraj liste čekanja (que)

Za sva ostala pitanja možete se registrirati na TMCC forum i tražiti pomoć na našem forumu.

Forum