Da, čitate istinu. Naprotiv radi se samo o novoizgrađenim V3 superchargerima.

Postoje navodi da je ipak greška ali postoje i navodi da se ipak radi o vrlo kvalitetno “šah mat” potezu Elona Muska da svoju uslugu Superchagera prezentira i ostalim EV vozačima, kako bi to uistino jednostavno trebalo funkcionirati ali kako dobijamo sve više informacija čini se da se ipak radi o EU regulativi da minimalno određen broj “Stallova” mora biti otključan i za ostala EV.

Šansa da CCS “slučajno” uzrokovan nekim BUGOM baš na svim vozilima pusti punjenje je zaista vrlo mala.

Michael Scharnberg – koji vodi kanal svoje tvrtke Jürs Lackiererei Lübeck na YouTubeu – ugledao je na Tesla Superchargeru Braak 10. rujna jednog VW eGolf. Očito je postojala znatiželja VW vozača da proba i potvrdi početničko neznanje da je Teslin Suparcharger samo za Tesle. Medjutim na prvi pokušaj spajanja VW e-Golfa punjenje je počelo. Još uvijek neiskusni vozač Volkswagena imao je sreće fa njegov je  eGolf uspio se spojit i dobiti struju za punjenje iz V3 Superchargera pomoću CCS kabela i u potpunosti je napunion svoje vozilo. Lars Hendrichs iz TFF – Tesla Drivers and Friends eV – kontaktirao je Teslu odmah nakon što je vidio Michaelov video. Njegov kontakt u tvrtki bio je iznenađen i najavio je trenutni pregled. Incident zapravo ne bi trebao biti moguć.

Teslina mreža Superchargera omogućuje vlasnicima Tesle da pređu velike udaljenosti u svojim električnim automobilima bez dugog čekanja na punjenje preko noći ili da se susretnu kao u Hrvatskoj da ostali ELEN ili Ionity punjači ne rade, što je ključno za uspjeh marke i e-mobility. Jedno pitanje postavljeno tijekom poziva na kvartalnu zaradu Tesle u srijedu uključivalo je omogućavanje drugim proizvođačima da pristupe Teslinoj mreži punjenja, a odgovor Elona Muska bio je iznenađujući.

“Supercharger nije ograđeni vrt.”

Pod tim Musk znači da je otvoren da omogući ostalim proizvođačima EV-a da konfiguriraju svoja vozila kako bi mogli koristiti superpunjače. Propisuje da bi ti proizvođači morali platiti pošten dio troškova i morali bi ili usvojiti Teslin standard za utikače ili u svoja vozila uključiti adapter.

Ovo je svojevrsno prijelomno u tome što bi neki drugi električni startup, bilo da bi Lucid Motors, Faraday Future ili EVelozcity, mogli odmah odustati od etabliranijih igrača licencirajući Supercharger mrežu i tehnologiju.

Istina je da Teslini Superchargeri više nisu jedina DC igračka s brzim punjenjem u gradu, ali prepoznatljivost marke koja dolazi uz Supercharger i infrastrukturu na kojoj je izgrađen ne može se podcijeniti jer su najjednostavniji za korištenje, administraciju i upotrebu bez ikakvih LCD zaslona, tipkala i kompliciranih registracija za svaku zemlju.

Volkswagen je napravio ogroman prodor s brendom Electrify America i nedavnim partnerstvom s Walmartom i drugima. Ionity, Charge Point i EVGo također su počeli graditi vlastite robusne mreže koje su vrlo često nefunkcionalne i samim tim put sa EV u većini slučajeva otežani. Iskustvo je do sada pokazalo, ako kupite EV a taj EV nije Tesla, vaše prvo punjenje na nekim od ponuđenih punjača (grad ili autoput) je 100% neuspješno i vaše prvo iskustvo sa EV je čisto razočarenje.

Zato je do sada bila izreka da kupiti mimo Tesle bilo što drugo isto što i kupiti konja.

 

Ovo otvaranje Supercharger mreže ostalim EV vozilima je šamar legacy auto proizvođačima koji su izgradili preskupe i prekoplicirane punionice.

Leave a Reply