Dvadeset i osam tvrtki u industriji električnih vozila, uključujući velika imena poput Tesle, Lucida i Riviana, udružile su snage kako bi stvorile novu organizaciju nazvanu ZETA, s ciljem da se do 2030. pogura 100-postotna prodaja električnih vozila.

Nekoliko je tržišta nedavno objavilo planove da se prodaja novih automobila premjesti samo na električna vozila.

Te inicijative, koje se nazivaju i zabranom prodaje novih vozila na benzinski pogon, poprimile su brojne oblike u različitim vremenskim rokovima.

Nedavno smo vidjeli kako se Kalifornija kreće u uspostavljanje plana zabrane prodaje novih vozila na benzinski pogon do 2035. godine .

Sada 28 tvrtki koje posluju s električnim vozilima traže da se postavi još veći cilj: 100% prodaja električnih vozila u sektorima lakih, srednjih i teških vozila do 2030. godine.

Oni su stvorili Udruženje za prijevoz nula emisija (ZETA) kako bi poticali napore na nacionalnoj razini u SAD-u.

Joe Britton, koji je proveo 15 godina radeći u američkom Senatu, imenovan je izvršnim direktorom ZETA-e.

Komentirao je:

„Transport je prvi put u generaciji vodeći emiter američkih emisija ugljika. Prihvaćajući EV-e, savezni kreatori politike mogu pomoći u poticanju inovacija, stvoriti stotine tisuća novih radnih mjesta i poboljšati kvalitetu zraka i javno zdravlje. ZETA-ina formacija prepoznaje ključni trenutak za nacionalno vodstvo i odražava volju rastućeg sektora čistog prijevoza. ”

Britton je dodao:

„Sljedeće desetljeće bit će presudno u provedbi saveznih politika koje ubrzavaju prijelaz na vozila s nultom emisijom i pomažu u rješavanju ovih problema. Sektor čistih vozila već se može pohvaliti stotinama tisuća radnih mjesta, ali ako potaknemo njegov rast, Sjedinjene Države mogu odlučno pobijediti u globalnoj utrci za razvojem nove ekonomije čistog prijevoza i zaposliti stotine tisuća Amerikanaca ovdje kod kuće. ”

Evo nekoliko stvari na koje se ZETA planira zalagati kao organizacija:

1. Poticaji EV za potrošače vođeni rezultatima. Poticaji potrošača na prodajnim mjestima potiču na usvajanje, omogućuju smanjenje troškova i postižu stvarne rezultate u poticanju elektrifikacije prijevoza. Uz to, poticanje prijevremenog umirovljenja, poticanje usvajanja EV-a, ubrzat će tranziciju i udovoljiti hitnosti trenutka.

2. Standardi emisija / performansi koji omogućuju potpunu elektrifikaciju do 2030. Ciljevi emisije ključni su dio zaštite javnog zdravlja i slanja ispravnih tržišnih signala kako bi se podržao i ubrzao prijelaz na transport bez emisija.

3. Ulaganja u infrastrukturu. Snažna ulaganja u saveznu infrastrukturu za punjenje potaknut će tranziciju u električnom prijevozu i osigurati da Sjedinjene Države vode u čistom oporavku tamo gdje je svima bolje.

4. Domaća proizvodnja. Ne bismo trebali samo ubrzati elektrifikaciju transporta u SAD-u, već također raditi na tome da osiguramo domaći gospodarski rast i vodstvo u proizvodnji električnih vozila. Savezne politike moraju poticati otvaranje novih radnih mjesta i ekonomske aktivnosti u cijelom lancu opskrbe električnim vozilima i životnom ciklusu, od kritičnih materijala do vozila.

5. Savezno vodstvo i suradnja s podnacionalnim entitetima. Savezna podrška trebala bi ulagati u istraživanje i razvoj, pružiti usklađenu viziju elektrifikacije i osigurati da lokalni čelnici dobiju stručnost i resurse za potporu punoj elektrifikaciji vozila.

Evo 28 članova osnivača ZETE:

  • ABB
  • Albemarle Corporation
  • Arrival
  • ChargePoint
  • ConEdison
  • Copper Development Association, Inc.
  • Duke Energy
  • Edison International
  • Enel X
  • EVBox
  • EVgo
  • Ioneer
  • Li-Cycle
  • Lordstown Motors
  • Lucid Motors
  • Piedmont Lithium
  • PG&E Corporation
  • Proterra
  • Redwood Materials
  • Rivian
  • Siemens
  • Southern Company
  • SRP
  • Tesla
  • Vistra
  • Volta
  • Uber
  • WAVE

Ovo zvuči kao sjajna lobistička grupa.

U toj grupi ima puno vrlo cool tvrtki, i naravno, sve bi im koristilo ubrzanje elektrifikacije, ali svi bismo također imali koristi od brže tranzicije do električnih vozila.

Mislim da nije slučajno što je ova skupina sastavljena baš kad je na izborima pobijedio izabrani predsjednik Joe Biden.

Vjerojatno će pokušati surađivati ​​s novom upravom i zakonodavnim tijelom kako bi pokušali utjecati na nadolazeći novi zakon za koji Biden kaže da planira ubrzati usvajanje električnih vozila.

Odabrani predsjednik već je jasno rekao da želi ubrzati tranziciju, ali mislim da ove tvrtke imaju bolju ideju o tome kako.